Polub nas
Do góry

„Love your curves” – nowa kampania Zary wywołuje burzę w Internecie

Czy słusznie?

Najnowsza kampania reklamowa, doskonale znanej Wam marki Zara zbiera nieprzychylne komentarze w Internecie

Na plakacie promującym najnowszą akcję marketingową pojawiło się wzniosłe i jakże oklepane już w branży mody hasło „Love your curves” jednak fakt, że modelki promujące to przesłanie nie mają z nim nic wspólnego rozwścieczyło wiele osób na Twitterze.

Czytaj też: Szokująca kampania z udziałem aktorek serialu „Dziewczyny”

Reklama pojawiała się w sklepach na początku lutego, a fala oburzenia rozpoczęła się po tym jak kampanię zauważyła jedna z irlandzkich dziennikarek radiowych, Muireann O’Connell. Kilka minut po jej wpisie serwis był już pełen negatywnych komentarzy.

Przedstawiciele marki Zara jak do tej pory nie odpowiedzieli na zarzuty.

O co tyle hałasu? Przekonajcie się sami.

Poprzedni1 z 3Kolejny

Więcej w dziale moda