Polub nas
Do góry

Księgarnia używa podchwytliwych nagłówków, aby zachęcić ludzi do czytania

„Rumuński mężczyzna, odkrywa szokującą właściwość czosnku.”

XXI wiek – czasy w których więcej ludzi bezmyślnie siedzi całymi godzinami wgapiając się w swoją tablicę na Facebooku, niż czyta książki odwiedzając księgarnie. Jedna z nich postanowiła wykorzystać tej fakt i w nietypowy sposób zachęcić ludzi do czytania

The Wild Detectives, księgarnia która mieści się w amerykańskim stanie Texas postanowiła sprawić, aby więcej ludzi sięgało po książkowe klasyki wprowadzając na swojej stronie tzw. „Litbait”. Lilbait (stronę znajdziecie klikając w ten link) to nic innego jak clickbaitowy nagłówek zachęcający do czytania po którego kliknięciu użytkownik otrzyma dostęp do darmowego egzemplarza wybranego e-booka.

Czytaj też: Emma Watson promuje czytanie w nowojorskim metrze

Nagłówki o których rozpisały się już wszystkie duże portale podsumowują fabułę danego dzieła literackiego pomijając tym samym istotne szczegóły. Cała akcja okazała się ogromnym sukcesem co z uwagi na fakt, że większość z nas czyta już tylko nagłówki, nie powinno nikogo dziwić.

Przed Wami najzabawniejsze przykłady.

Poprzedni1 z 4Kolejny

„Mężczyzna z Rumunii, odkrywa szokującą właściwość czosnku.”

– „Dracula,” Bram Stoker

Więcej w dziale lifestyle